Elektrický skúter poháňaný 3000 W bezuhlíkovým motorom s homologizáciou pre prevádzku na pozemných komunikáciách. Maximálna rýchlosť je obmedzená na 45 km/h, preto ho môžu riadiť už osoby od 15 rokov s vodičským oprávnením skupiny AM.
Motor je napájaný z kvalitného lítiového akumulátora 60 V / 20 Ah. Na plne nabitý akumulátor je dojazd až 50 km. Nosnosť skútra je 150 kg, je jednomiestny.
Dravý a atraktívny vzhľad skútra zaujme nielen teenagerov. Elektromotor s výkonom 3000 W dodáva skútru svižnosť a silu. Ľahko sa s ním prepletiete v hustej premávke, nezadýcha sa ani pri jazde do prudkého kopca. Široké pneumatiky 145/70-6″ s hrubým dezénom umožnia aj jazdu po nespevnenom teréne. Kolesá sú osadené kotúčovými brzdami. Skúter je vybavený dvojicou predných LED svetlometov, LED koncovým svetlom a LED smerovými svetlami (blinkre). Riadidlám vládne veľký LCD panel, na ktorom sú prehľadne zobrazené všetky dôležité informácie.
Dĺžka skútra je 1450 mm, výška 1120 mm, šírka 470 mm. Sedlo je odnímateľné, riadidlá je možné ľahko sklopiť, po zložení sa preto dá naložiť aj do kufra väčšieho automobilu. Skúter si preto môžete zobrať so sebou napríklad na dovolenku.
Zásadnou výhodou elektrického skútra je veľmi lacná prevádzka s minimálnou údržbou. Náklady na prejdený kilometer sú zlomkom nákladov prevádzky spaľovacieho motora. Lacnejšie už je možné jazdiť len na bicykli, alebo chodiť pešo. Elektromotor je tichý, neprodukuje žiadne splodiny, má vysoký krútiaci moment už v nízkych otáčkach.
Údaj o maximálnom dojazde udáva orientačnú hodnotu, akú je možné dosiahnuť za úplne ideálnych podmienok. V praxi je potom dojazd do značnej miery ovplyvnený hmotnosťou vodiča a ďalšieho nákladu, výškovým prevýšením prekonávaným pri jazde, poveternostnými podmienkami, stavom vozovky, spôsobom jazdy, početnosťou rozjazdov (napríklad na križovatkách), stavom pneumatík (najmä ich nahustenia), kondíciou akumulátorov a ďalšími faktormi. V extrémnych podmienkach sa tak dojazd môže znížiť aj na menej ako 50% uvádzanej hodnoty.
Recenzie
There are no reviews yet